HECHT 5534 SWE 5 in 1 Masina de tuns iarba benzina HECHT - 1 Mărește

HECHT 5534 SWE 5 in 1 Masina de tuns iarba benzina

HECHT HECHT

HECHT 5534 SWE 5 in 1

Nou

Specificatii tehnice:

Brand:HECHT

Tip motor: benzina,HECHT, 4 timpi

Puterea maximă a motorului 6 CP

Sistem de răcire pe aer

Viteza 3 - 4,5 km / h

Baterie 12 V DC, 4,5 Ah

Pornire electrică cu cheie

Cu autopropulsie

Kitul de mulcire inclus

Capacitatea cilindrica:173 cm³

Capacitatea rezervorului de ulei 0,6 l

Mâner reglabil

Reglaj central pentru inaltime

Suprafață de lucru recomandată 1600 m2

Latime de lucru:51 cm

Inaltime de lucru: 25-75 mm

Evacuare laterala

Sac(cutie) de colectare:60 l

Cuplu maxim: 10 Nm

Sasiu metalic 5 in 1

Rulmenti pe bile

Roti(diametru): 8/11''

Greutatea:38,1 kg

Dimensiuni colet: 900 x 570 x 515 mm

More details

13 500 MDL

Verificați disponibilitatea mărfurilor la numărul +373 69 050 561

Livrare în decurs de 24 ore

Oferim credit doar cu buletinul

Descrierea obiectului

HECHT 5534 SWE 5 în 1 este o mașină de tuns pe benzină puternică și bogat echipată, cu 4 viteze de la 3 la 4,5 km/h.

Se deosebește de majoritatea celorlalte mașini de tuns tuns în principal prin posibilitatea pornirii electrice. Este echipat asadar cu o baterie de 12 V / 4,5 Ah, pe panoul manerului exista o cutie de aprindere cu pornire electrica, pornirea se realizeaza cu o cheie. S-a păstrat și posibilitatea unei porniri manuale „clasice” prin tragere.

Șasiul robust din oțel găzduiește un motor HECHT de 173 cm 3 cu o putere nominală de 3,6 kW Cuțitele cu formă specială cu o lățime de 51 cm sunt apoi ascunse sub șasiu . Această combinație de putere cu o platformă de tăiere de înaltă calitate predestine mașina de tuns iarbă pentru îngrijirea obișnuită a suprafețelor de până la 1600 m 2 . Înălțimea cursei este, desigur, reglabilă central de la 25 la 75 mm, folosind o pârghie practică situată în partea dreaptă din spate a mașinii de tuns tuns tuns tuns tuns tunsoare. Cositoarea include un coș mare cu o capacitate de 60 l,cu care lucrarea este mai lină, nu trebuie să te ocupi cu dumping-ul atât de des. Mașina de tuns iarbă este echipată și cu un mâner foarte sofisticat, pe care veți găsi toate comenzile principale ușor accesibile. Plăcute sunt și căptușeala mânerului, care reduce transmiterea vibrațiilor, sau panoul practic cu spațiu de depozitare. Mânerul este, de asemenea, reglabil pe înălțime și poate fi pliat cu ușurință pentru transport sau depozitare.

Mașina de tuns iarbă include și echipamente care îi permit să fie reconstruită rapid fără a folosi unelte. Unul dintre ele este, de exemplu, un tunel de ejectie lateral, care este foarte usor de pus sub dopul de ejectie lateral pliat direct pe sasiu. Drept urmare, iarba este aruncată în lateral la cosirea fără coș, iar operatorul nu trebuie să calce pe ea. Poate fi folosit in principal pentru tratarea gazonului usor supraincarcat, sau oriunde, datorita zonei, colectarea la cos si prelucrarea ulterioara ar fi o problema si unde in acelasi timp nu conteaza sa lasi iarba taiata pe loc.

Setul de mulcire include un dop pentru orificiul de evacuare din spate, care, în combinație cu lama cu formă specială a mașinii de tuns tunsoare, asigură că iarba este tăiată în bucăți fine, care sunt apoi transportate la rădăcinile gazonului. Datorită acestei prelucrări, iarba tăiată se dezintegrează complet și dispare în două zile. Actioneaza ca un ingrasamant de calitate, nu exista riscul de infundare simtita si in acelasi timp retine umiditatea in sol. Acest lucru promovează creșterea sănătoasă a gazonului.

Este necesar un motor puternic, cu o capacitate de 173 cm 3 și un cuplu de 8,5 Nm / 2600 rpm -1 pentru a asigura suficientă cosire, colectare și deplasare. Atunci când alegeți mașini de tuns iarba cu lățimea de 50 - 53 cm, acordați atenție mașinilor de tuns iarba cu motor slab de 139 - 140 cm 3 și un cuplu de aproximativ 7 Nm / 2600 rpm, unde puterea și cuplul motorului pot lipsi la mai înalte. sau iarba densa.iar cositoarea este departe de a atinge performantele cerute. Unii producători maschează acest handicap prin nedeclararea conținutului real al motorului.