În anumite circumstanțe, magazinul online LUMEAINSTRUMENTELOR.MD poate restitui banii la cardul cumpărătorului. Cazurile și condițiile restituirii mijloacelor bănești sunt descrise mai jos:
1. Rambursările se efectuează numai către cardul folosit pentru achitarea comenzii.
2. În cazul anulării comenzii la mai puțin de 2 ore de la confirmarea acesteia, compania va returna 100% din sumă spre cardul cumpărătorului. Pentru a anula comanda, e nevoie să luați legătura cu operatorul magazinului online și să comunicați numărul comenzii. De asemenea, e necesar de informat despre faptul că plata a fost efectuată prin intermediul unui card bancar. Anularea comenzii la achitarea cu cardul bancar este posibilă pentru toate regiunele Moldovei.
3. În cazul anulării comenzii la mai mult de 2 ore de la confirmarea acesteia, compania va returna suma spre cardul cumpărătorului doar parțial. Penalizarea reținută de pe cardul cumpărătorului pentru anularea întârziată a comenzii constituie 80 lei. Pentru a anula comanda, e necesar să luați legătura cu operatorul magazinului online și să comunicați numărul comenzii. De asemenea, e necesar de informat despre faptul că plata a fost efectuată prin intermediul unui card bancar. Anularea comenzii la achitarea cu cardul bancar este posibilă pentru toate regiunele Moldovei.
4. În cazul în care marfa a fost livrată și despachetată, dar din motiv de defect, cumpărătorul dorește să o returneze, restituirea banilor spre cardul bancar nu se efectuează. Cumpărătorul va trebui să completeze un FORMULAR DE RETURNARE A PRODUSULUI și să aștepte apelul operatorului. În cazul în care sunt îndeplinite toate condițiile CONTRACTULUI DE GARANȚIE și defectul se confirmă, compania îndeplinește înlocuirea produsului. Dacă din anumite motive, compania nu poate înlocui marfa, banii sunt restituiți integral spre cardul bancar al cumpărătorului.
5. În cazul în care marfa a fost livrată, dar nu și despachetată, iar cumpărătorul dorește să o returneze din motiv că s-a răzgândit, suma va fi returnată integral spre cardul cumpărătorului în cel mult 14 zile de la data achiziționării mărfii, în cazul în care livrarea a fost gratuită. În cazul în care livrarea a fost achitată, costul livrării se reține de pe cardul cumpărătorului. Cumpărătorul va trebui să completeze un FORMULAR DE RETURNARE APRODUSULUI și să aștepte apelul operatorului. Rambursarea va fi efectuată după aprobarea cererii de returnare, iar marfa va fi returnată la magazin sau la cel mai apropiat punct de comercializare al vânzătorului din contul cumpărătorului, sau daca cumpărătorul sinestătător va livra produsul la magazin. Returnarea mărfii la achitarea cu cardul bancar și returnarea banilor spre cardul cumpărătorului sunt posibile pentru toate regiunele Moldovei.